Форум

WebOutlet
Добро пожаловать, посетитель!
Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.    Забыли пароль?
Що можна робити з допомогою CRM?
(1 чел.) 1 Гость
Вниз
Ответить
Создать новую тему
Страница: 1
Сообщения темы: Що можна робити з допомогою CRM?
#711
1q2w3e4r
Expert Boarder
Постов: 93
graphgraph
Пользователь в оффлайне Кликните здесь, чтобы посмотреть профиль этого пользователя
Що можна робити з допомогою CRM? 4 нед. назад Репутация: 0
Народ, а які плюшки є в ЦРМ, які допоможуть нам покращити процес продажів? Чи це взагалі реально, що скажете? Дайте якусь пораду.
 
Зарегистрирован Зарегистрирован
  Reply Quote
#712
891979
Senior Boarder
Постов: 53
graphgraph
Пользователь в оффлайне Кликните здесь, чтобы посмотреть профиль этого пользователя
Re:Що можна робити з допомогою CRM? 4 нед. назад Репутация: 0
1q2w3e4r писал(а):
Народ, а які плюшки є в ЦРМ, які допоможуть нам покращити процес продажів? Чи це взагалі реально, що скажете? Дайте якусь пораду.

А вас яка саме ЦРМ цікавить, бо їх дуже багато і всі вони мають якісь особливості. Тут треба більш конкретно розбирати по кожній системі окремо. Давайте список)
 
Зарегистрирован Зарегистрирован
  Reply Quote
#713
0355
Senior Boarder
Постов: 72
graphgraph
Пользователь в оффлайне Кликните здесь, чтобы посмотреть профиль этого пользователя
Re:Що можна робити з допомогою CRM? 4 нед. назад Репутация: 0
891979 писал(а):

А вас яка саме ЦРМ цікавить, бо їх дуже багато і всі вони мають якісь особливості. Тут треба більш конкретно розбирати по кожній системі окремо. Давайте список)[/quote]

Не згодний з вами взагалі, суть всіх ЦРМ майже однакові, тільки певні інструменти реалізовані по іншому, ну і дизайн відрізняється. Тому можна давати пораду на основі ваших знань хоча б однієї ЦРМ,
 
Зарегистрирован Зарегистрирован
  Reply Quote
#714
raffffik15101986
Expert Boarder
Постов: 81
graphgraph
Пользователь в оффлайне Кликните здесь, чтобы посмотреть профиль этого пользователя
Re:Що можна робити з допомогою CRM? 4 нед. назад Репутация: 0
1q2w3e4r писал(а):
Народ, а які плюшки є в ЦРМ, які допоможуть нам покращити процес продажів? Чи це взагалі реально, що скажете? Дайте якусь пораду.
Таких інструментів в гарній ЦРМ більше ніж достатньо. Наприклад можна робити усілякі розсилки клієнтами з акціями чи нагадуваннями, що вони давно нічого не купували.
CRM же зберігає дані про клієнтів і на основі цих даних менеджер може пропонувати клієнту додаткові товари чи взагалі дуже швидко з клієнтом зв'язуватись, бо у вас буде повідомленням в системі, що клієнт вам дзвонив чи телефонував.
Ну і звичайно різна аналітика допоможе вам визначити що у вас не так і куди вам потрібно йти. Зверніть увагу на CRM Бітрікс24 www.bitrix24.ua/articles/crm_what_is.php Дуже корисна система для продажів.
 
Зарегистрирован Зарегистрирован
  Reply Quote
Вверх
Ответить
Создать новую тему
Страница: 1
Баннер

Рассылка



Получать HTML?

У нас на сайте

Сейчас 5 гостей онлайн
Баннер

© 2009 - 2013 Web Outlet Inc 1923 McDonald Ave, Brooklyn, New York, NY 11223 | Privacy Policy При перепечатке материалов ссылка на Web Outlet обязательна.